ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
про проведення в електронній торговій системі продажу на аукціоні нежитлових приміщеньзагальною площею 26,4 м2, що розташовані на першому поверсі чотирнадцятиповерхового житлового будинку в м.Рівне, вул.Небесної сотні, 24.
Інформація про об’єкт приватизації
Назва об’єкта: нежитлові приміщеннязагальною площею 26,4 м2, що розташовані на першому поверсі чотирнадцятиповерхового житлового будинку
Місцезнаходження об’єкта: 33000, Рівненська область, м.Рівне, вул. Небесної сотні, 24
Балансоутримувач: Управління комунальною власністю код ЄДРПОУ 26259563 .
Місцезнаходження та контактні дані балансоутримувача: 33000, Рівненська область, м. Рівне, вул.Соборна,12-А.
Контактні дані: тел./факс: (0362) 63-46-12; 63-59-16.
Відомості про об’єкт приватизації : Нежитлові приміщення, що розташовані на першому поверсі чотирнадцятиповерхового житлового будинку в м.Рівне, вул.Небесної сотні, 24. Згідно технічного паспорту це приміщення основного призначення № 4 (кухня) загальною площею 9,7 м2, площа приміщень підсобного призначення № 1 (миєчна) загальною площею 6,5 м2, № 2 (коридор) загальною площею 3,5 м2, № 3 (підсобне приміщення) загальною площею 4,2 м2, № 5 (санвузол) загальною площею 2,5 м2.
Технічний стан конструктивних елементів – задовільний, дверні та віконні заповнення – дерев’яні, опорядження в задовільному стані, інженерне обладнання – електрозабезпечення, водопостачання, каналізація, вентиляція. Вхід в приміщення – загальний, здійснюється з головного фасаду будинку.
Інформація про договір оренди об’єкта – згідно Додаткового договору до договору оренди нежитлового приміщення від 14.06.2006 № 1690 (зі змінами, внесеними додатковими договорами від 29.05.2009, від 31.10.2014) від 12 лютого 2019 року Орендар – фізична особа – підприємець Місяченко Анатолій Дмитрович, (РНОКПП – 2078806054), орендована площа – 26,4 кв.м, місячна орендна плата на дату укладення додаткового договору до договору оренди – 2311,43 грн., строк дії договору оренди – з 16.06.2018 по 15.06.2028 року.
Інформація про аукціон з умовами.
Спосіб проведення аукціону: аукціон без умов.
Аукціон в електронній формі буде проведено 21 вересня 2021 року, час проведення визначається електронною торговою системою автоматично.
Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 р. № 432 (зі змінами).
До участі в аукціоні не допускаються особи, на яких поширюються обмеження, визначені частиною другою статті 8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
Заява на участь в електронному аукціоні повинна містити закриту цінову пропозицію та подається протягом всього часу з моменту опублікування відповідного інформаційного повідомлення в електронній торговій системі до закінчення кінцевого строку прийняття заяв на участь в електронному аукціоні/закритих цінових пропозицій.
Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні, аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжках часу з 19-30 до 20-30 години дня, що передує дню проведення електронного аукціону.
Для участі в електронному аукціоні особа, яка має намір взяти участь у ньому, через свій особистий кабінет здійснює подання заяви на участь в електронному аукціоні шляхом заповнення електронної форми і завантаження електронних копій документів та сплачує реєстраційний та гарантійний внески. У разі якщо об’єкт, який пропонувався для продажу на аукціоні, двічі не продано по стартовій ціні, проводиться повторний аукціон зі зниженням стартової ціни на 50 відсотків.
- Інформація про умови, на яких здійснюється приватизація об’єкта :
1. Стартова ціна об’єкта приватизації для продажу на аукціоні – 220800 (двісті двадцять тисяч вісімсот )грн., в тому числі ПДВ – 36800 грн.
2. Розмір гарантійного внеску – 22080 (двадцять дві тисячі вісімсот)грн., в тому числі ПДВ – 3680 грн.
3. Стартова ціна об’єкта для продажу на аукціоні зі зниженням стартової ціни на 50 % – 110400(сто десять тисяч чотириста)грн., в т.ч. ПДВ – 18400 грн.
4. Розмір гарантійного внеску для стартової ціни із зниженням на 50 % – 11040 (одинадцять тисяч п’ятсот вісім)грн., в тому числі ПДВ – 1840 грн.
5. Розмір реєстраційного внеску (плата за реєстрацію заяви на участь в аукціоні): 944,60 грн., що становить 0,2 мінімальної заробітної плати станом на 1 січня поточного року.
6. Забороняється розміщення в них ігрових автоматів та закладів грального бізнесу.
7. Покупець протягом 30-ти календарних днів з моменту укладення договору купівлі-продажу зобов’язаний сплатити ціну продажу об’єкта приватизації шляхом безготівкового перерахування на рахунок Продавця. У разі порушення строків оплати Покупець перераховує на рахунок Продавця неустойку в розмірі 5 відсотків ціни продажу об’єкта. У разі несплати коштів згідно з договором купівлі-продажу разом з неустойкою протягом наступних 30 днів після строку оплати, договір підлягає розірванню .
8. У триденний термін з моменту повного розрахунку Покупець повинен прийняти придбаний об’єкт від балансоутримувача по акту прийому-передачі встановленої форми. У місячний термін з моменту повної оплати за об’єкт приватизації здійснити державну реєсрацію права власності.
9. Покупцю у місячний термін після повної оплати за об’єкт необхідно вирішити питання користування земельною ділянкою.
10. Подальше відчуження та передача в заставу Покупцем об’єкта приватизації в період чинності умов договору купівлі-продажу здійснюється за погодженням Продавця із забезпеченням переходу до нового власника всіх зобов’язань, не виконаних Покупцем на момент такого відчуження, відповідальності за їх виконання, визначених законодавством та договором купівлі-продажу прав та обов’язків Покупця згідно з законодавством України.
11. У випадку відмови Покупця від даного обєкту після укладення договору купівлі-продажу, договір вважається розірваним. При цьому Покупець сплачує Продавцеві штраф в розмірі 20 % від ціни придбаного обєкту.
12. Покупцем відшкодовується вартість робіт із проведення експертної оцінки – 3900 грн.,вартість публікації оголошення в засобах масової інформації – 348 грн.
13. Період між аукціонами з умовами та аукціоном із зниженням стартової ціни: 30 календарних днів від дати опублікування інформаційного повідомлення про приватизацію об’єкта.
- Додаткова інформація.
1. Перерахування оператором електронного майданчику суми сплачених учасниками реєстраційних внесків здійснюється за такими реквізитами (в національній валюті):
Отримувач: ГУК у Рівн.обл/Рівнен.міс.тг/24060300
Код за ЄДРПОУ: 38012494
Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)
IBAN: UA838999980314030544000017527
2. Перерахування оператором електронного майданчика сплачений гарантійний внесок переможця аукціону та проведення переможцем аукціону розрахунків за придбаний об‘єкт здійснюється за такими реквізитами (в національній валюті):
Отримувач: Управління комунальною власністю виконавчого комітету
Рівненської міської ради
Код за ЄДРПОУ: 26259563
Банк отримувача: Державна казначейська служба України, м.Київ
IBAN: UA92820172035599001001044608
3. Посилання на сторінку офіційного веб-сайта адміністратора ДП «ПРОЗОРО.ПРОДАЖІ», на яких зазначені реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків: https://prozorro.sale/.
4. Оглянути об’єкт можна в робочі дні за місцем його розташування, звернувшись до організатора аукціону.
Найменування організатора аукціону:
Управління комунальною власністю виконавчого комітету Рівненської міської ради. Адреса: 33000, м. Рівне, вул.Соборна, 12-А, тел. (0362) 63-46-12, телефон для довідок: (0362) 63-59-16. Час роботи управління комунальною власністю з 8.00 до 17.15 (крім вихідних), у п’ятницю – з 8.00 до 16.00, обідня перерва з 13.00 до 14.00. Адреса електронної пошти: ukv.rivne@gmail.com.
Контактна особа: Мельник Марія Феофілівна.
5. Розмір плати за участь в електронному аукціоні, який підлягатиме внесенню учасником у разі визнання його переможцем електронного аукціону, встановлюється в договорі між Оператором електронного майданчика та учасником з урахуванням положень абзацу першого пункту 114 Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 р. № 432 (зі змінами). Плата за участь в електронному аукціоні вноситься переможцем електронного аукціону протягом трьох робочих днів з дня опублікування органом приватизації договору купівлі-продажу об’єкта приватизації в електронній торговій системі.
6. Технічні реквізити інформаційного повідомлення.
Умови продажу об’єкта приватизації затверджені наказом управління комунальною власністю від 06.07.2021 № 244 (протокол № 1 засідання аукціонної комісії з продажу об’єкта приватизації).
Унікальний код, присвоєний об’єкту приватизації під час публікації переліку об’єктів, що підлягають приватизації, в електронній торговій системі ID: UA-LR-SSP-2021-08-21-000006-2
Період між аукціоном:
аукціон із зниженням стартової ціни – 30 календарних днів від дати опублікування інформаційного повідомлення електронною торговою системою про приватизацію об’єкта;
Крок аукціону для:
аукціону– мінімальний крок аукціону становить 1% (один відсоток) стартової ціни об’єкта приватизації- 2208 (дві тисячі двісті вісім) грн. 72 коп.;
аукціону із зниженням стартової ціни – мінімальний крок аукціону становить 1% (один відсоток) стартової ціни об’єкта приватизації – 1104 (одна тисяча сто чотири)грн.
Аукціони будуть проведені в електронній торговій системі «ПРОЗОРО.ПРОДАЖІ» .